tisdag 31 januari 2012

Clas Ohlson sover på jobbet

Idag har jag lärt mig att man aldrig ska tro att man ska få hjälp i Info-disken på Clas Ohlson på Triangeln här i Malmö. Jag stod och väntade i säkert 10 minuter (och den var inte obemannad egentligen, för jag såg att det var en som stod där och pratade med kunder när jag kom in i affären) men ingen kom. Till slut la jag en lapp  på disken med det ungefärliga budskapet att servicen var kass och att de nu hade förlorat en kund.

Därefter fick jag gå till kassan för att fråga där istället. Personen i kassan hänvisade mig till fel avdelning och därför fick jag leta upp en annan medarbetare i butiken. Denna person var i sin tur inte säker men lyckades nästan få in sin gissning på var produkten jag var ute efter kunde hittas.

Vet inte, jag är bara på rätt dåligt humör idag.

Inga kommentarer: