onsdag 19 oktober 2011

Fniss

Det är bara så jävla dumt. Sätta 105 ingående omdömen på ungar jag knappt känner. Betade av de 15 första idag och jag vet knappt vad jag håller på med, känns det som. Och då har jag hoppat över alla som jag verkligen inte fattar hur jag ska kunna bedöma någorlunda rättvist. Om en vecka ska så allt vara klart och då ska jag även ha skrivit ut allt, postat dem till hemmen, bokat in tider för utvecklingssamtal och börjat fundera på IUP, åtgärdsprogram... Och efter lovet ska alla samtal hållas varpå man ska börja fundera på 105 betyg. Detta samtidigt som man knappt hinner med sitt jobb som det är nu. Det är faktiskt komiskt. Jag känner mig lite stressad men inte så farligt. Mest känns det bara skrattretande. Jaha, då har jag gjort ett av mina sällsynta jobbinlägg på bloggen. Usch vad olojalt. Får se hur många dagar det tar innan jag blir avskedad.

Inga kommentarer: