måndag 14 november 2011

Skyrim

24 timmar på en helg. Så mycket skyrim har det blivit sedan i fredags kl 16. Det är helt underbart. Total frihet. ALLA hus går att ta sig in i, alla berg går att bestiga... och man har 41 km² att utforska. Jag har bara börjat utforska, spelet är fortfarande i inledningsfasen efter 24 timmars spelande. Jag lade över 200 timmar på Oblivion och det finns inget som talar för något annat nu heller. Denna vecka släpps tre spel som jag bara måste ha, men nu kommer jag att skjuta dem på framtiden eftersom det inte finns något annat än Skyrim just nu. Ser redan fram emot Elder Scrolls VI till nästa generations konsoler. Ännu mer underbar grafik och inga slow-downs (vilka det finns gott om i Skyrim, åtminstone till PS3). Tror jag tar ledigt hela veckan nu, skiter i alla utvecklingssamtal och bosätter mig i Tamriel ;)

Inga kommentarer: