söndag 6 november 2011

Zu Hause

Så var man då hemma igen. I och för sig har jag inte uppdaterat bloggen på två veckor så det kanske inte är så lätt att veta var jag har varit. Det blev en resa till Schweiz - Basel närmare bestämt. Vi bodde hos ett jättetrevligt ungt par, kollade in staden, drack öl, åkte till Alperna och det var skönt att komma iväg lite. Nu ska det bli lika oskönt att börja jobba imorgon - jag rivstartar med mina tre första utvecklingssamtal på nya skolan imorgon. Har typ noll koll på hur ett utvecklingssamtal på högstadiet fungerar, så det är bara att be om ursäkt i förväg... :)

Annars har jag inga speciella planer för veckan som kommer; det blir lite mer kvalitetstid med underbara Uncharted 3 och tro det eller ej men snart kommer Skyrim. Och Revelations. Och Super Mario 3D Land. Och Skyward Sword. Och jag är ingen nörd alls.

Inga kommentarer: