torsdag 15 april 2010

Frisyr!

Jag har en frisyr för första gången på... jag vet inte hur lång tid kanske. Minst ett år i alla fall! De senaste två åren har jag oftast haft 6 mm snagg och det har jag verkligen trivts i, det ska jag inte förneka. Men det kan bli lite tråkigt i längden. Så nu har jag låtit det växa i några månader, och idag var det dags att faktiskt gå till en frisör. Det fick bli gamla trotjänaren Gränslös, där jag brukade klippa mig innan Alexandra flyttade till Carpe Diem och jag följde efter. Men idag hade CD inga tider så jag chansade på en ny frisör på Gränslös. Och resultatet måste jag faktiskt säga att jag är nöjd med. Hon kortade ner luggen och lät det vara längre upptill. Ser helt OK ut och det borde också vara en relativt enkel frisyr att fixa själv de kommande veckorna.

Jag har inget bildbevis att lägga ut här så det är bara att lita på mina ord :)

Inga kommentarer: