fredag 9 april 2010

Ny dag, ny skit

Idag kunde jag lägga till dålig mage på min lista över saker som gör att det här känns tråkigare och tråkigare. Här är en liten lista över vad jag har känt tidigare:

* Nedsatt hörsel på höger öra (har inte släppt)
* Värk i öronen - inte smärta men en pressande obehaglig känsla
* Värk i övergommen (se ovan)
* Värk i läpparna (se ovan)
* Värk innanför näsan (se ovan)
* Märklig känsla under ögonen (se ovan)
* Matthet - tror inte jag har feber men känner mig svag
* Rethosta (har inte släppt helt)
* Sämre känsel i min vänstra hand - igår kväll var det hela handen, idag är det tre fingrar.

Jag har inte snuva och som sagt förmodligen ingen förkylning, så bihåleinflammation verkar vara uteslutet. I övrigt har jag lovat mig själv att inte fortsätta googla symtom eftersom det bara får mig att må sämre.

Men värst av allt är oron, och det är inte omöjligt att den orsakar vissa av mina fysiska symtom.

Blir det inte värre än just nu ska jag nog kunna sticka till Kalle ikväll. Hoppas verkligen det.

Inga kommentarer: