söndag 18 september 2011

Polen ftw

Ska kanske flytta till Polen eller nåt... De fyra senaste polackerna jag har stött på har varit så trevliga, flexibla, varma människor att jag är lite förbluffad. När man på allvar saknar personer som man umgåtts med två kvällar och en halvdag och som man aldrig tidigare träffat, då är det lite speciellt. Jag är ju dessutom en person som lätt tröttnar på att ha personer nära mig mer än några timmar i sträck. Nä, det här med couch surfing är verkligen min grej; jag märker det mer och mer. Sen finns det i stället svenskar som inte är helt kloka i huvet. Jehovas vittnen till exempel. Fan vad vidrigt deras knacka dörr-koncept är. Det borde förbjudas i lag. Och så är det en annan person som jag inte tänker hänga ut men som också visade sig inte ha alla hästar hemma. Jag må vara självisk ibland men det här var skrattretande - om än kanske inte för mig. Mitt meddelande till dig är Olycka till!

Inga kommentarer: