onsdag 24 september 2008

Mobilen stulen

Min mobil har blivit stulen. Det finns ingen annan vettig slutsats man kan dra. Flera elever såg att jag hade den på en lektion i morse, och någon timme senare var den borta och man kom direkt till telefonsvararen när man försökte ringa den. Detta kan bara betyda att jag har tappat den så att den har gått sönder (men då borde ju jag eller någon annan ha hittat den ganska snabbt) eller att någon har snott den. Med tanke på att det går en del jävla miffon i vissa klasser (ingen nämnd, ingen glömd) som är kapabla att göra i praktiken vad som helst antar jag att den är stulen.

Så försök inte nå mig på mobil utan maila mig eller ring på hemtelefonen tills jag skaffat ny mobil. Fan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kanske kan få mitt nummer av Tobias eller nåt?
/...