söndag 23 november 2008

Det är över

Femte och sista körshowen är avklarad! Årets Allans Salonger (i år Filmsalonger) har nu genomförts och det känns jäkligt skönt. Vi har haft skitkul på själva framträdandena, precis som vanligt, men tiden fram till nu har varit riktigt jobbig, speciellt de senaste veckorna. Jag har längtat efter 23 november ett bra tag nu, och nu är dagen här. Nu är det dessutom bara en månad kvar till jullovet och jag kan ta nya tag med mitt liv. Nice. Det blir säkert en hel del extrajobb de kommande veckorna eftersom jag ska ha min första lärarstudent någonsin, men det ska bli rätt kul samtidigt.

Jag har börjat dra på mig något som skulle kunna vara en öroninflammation eller liknande. Går på värktabletter och hoppas på det bästa men det känns inget vidare.

Fick en rätt grym födelsedagspresent av mamma och pappa - en tempurkudde. Jag fick välja valfri och det blev Comfort. Inte precis gratis men jag ser fram emot att för första gången i mitt liv kunna sova på en kudde som helt anpassar sig efter ens huvud och nacke.

Ser fram emot en skön söndag - ska umgås lite med mamma och pappa innan de sticker hem (och se på filmer från kvällens show där jag ju hade en del solon), träffa Fredde och Tessan lite antagligen, och sen träffa Linda i lugn och ro. Kan bara bli bra.

Inga kommentarer: