fredag 17 april 2009

Tidigare i mitt liv

Du har rätt, Linda. Jag är lite slö på att blogga. Men jag mikro- och nanobloggar ju också. Lite korta inlägg hamnar ganska ofta på Twitter och därmed Facebook. Så det så.

Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått tillbaka min moped. Dyrt blev det, och dessutom håller avgassystemet på att rosta sönder. Men den funkar. Den har ett annat motorljud än innan, men jag bryr mig inte så länge den rullar. Otroligt skönt att bara köra runt. Jag tog ett par smårundor igår och en idag. Bara älskar det.

Jag är fortfarande totalt beroende av Big Brother 2003. Jag är på del 58 nu. Alla som dissar BB bara för att det är en "hjärnbefriad dokusåpa" har inte fattat grejen alls. Jag gillar verkligen inte dokusåpor men Big Brother är genialt som socialt experiment. Hoppas så otroligt mycket att det ska komma en ny säsong snart.

Ikväll blir det festande hos Weronica. Tobias och jag ska dricka Bin 28 - det bästa vin jag någonsin har druckit. Tredje gången ikväll. Man får ta det vid väl valda tillfällen eftersom det kostar 159 kr flaskan.

Nytt nummer av Sonic idag - underbart. Massor av nya grupper och artister som väntar på att bli upptäckta av mig.

Nu får det fan räcka, skriver mer när andan faller på.

Inga kommentarer: