torsdag 23 oktober 2008

Fynddagen



Efter att ha velat fram och tillbaka i ett par veckor och läst i timme ut och timme in om massor av olika telefonmodeller blev det till slut en Sony Ericsson Z770i, en vikbar turbo-3G-lur som hade så gott som allt jag vill ha. Snygg dessutom. Kan ses på bild ovan. Har inte överhuvudtaget börjat utforska dess funktioner ännu, men det var lite kul att det ingick ett bluetooth-headset faktiskt.

När jag hämtade telefonen på Elgiganten hittade jag även Okami till PS2 för 79:- i en fyndback. Nytt. Helt jäkla stört, ärligt talat. För er som inte känner till det har Okami kallats PlayStation2:s sista stora flaggskepp och har jämförts med Zelda-spelen till Nintendos konsoler. Har fått fantastiska betyg precis överallt. Sen kan man undra när jag kommer hinna spela det, med tanke på att större delen av min helg är inbokad och på tisdag åker vi till Warszawa. Ytterligare hinder är att jag ska köpa Fable II till Xbox 360 imorgon. Jaja. Snart har jag sett alla tolv säsonger av South Park så då frigörs ju nån timme varje dag... :)

Men det var inte slut med fynd där. Jag köpte även en "Tempur"-kudde på Rusta för 99:- och med citationstecknen menar jag givetvis att den heter något helt annat, men den känns väldigt skön och det ska bli ett sant nöje att gå och lägga sig ikväll! Hehe... typ. Och så köpte jag en snygg klocka också för nästan ingenting. En nice konsumtionsdag alltså!

Inga kommentarer: