onsdag 15 oktober 2008

Medgång!

Jag blev väldigt paff när jag igår kväll såg att jag hade fått två mail från pixmania. Displayen hade gått sönder på min kamera (eh... kan ha varit så att jag satte mig på den när jag hade den i bakfickan, men jag erkänner INGENTING!) och jag skickade den givetvis för reparation. Inom garantitiden. Ett par veckor senare fick jag ett besked om att den inte gick att laga. Men eftersom jag inte fick tillbaka kameran har jag sen dess (det var minst en månad sen jag fick det beskedet) undrat vad fan pixmania håller på med egentligen. Nu hade jag precis insett att jag inte kan göra något - min kamera ligger i Frankrike och jag kommer inte att kunna göra ett skit åt saken. Så för några veckor sedan bet jag i det sura äpplet och köpte en ny kamera.

Men så fick jag alltså mail från pixmania igår. 2 150 kr insatta på mitt konto på sidan som jag kan handla vad jag vill för! Jävligt stabilt, helt enkelt. Så nu tänker jag passa på att köpa en ny mobil - den gamla blev ju stulen och var ganska ordentligt tilltufsad när jag fick tillbaka den. Killen som snoddde mobilen kommer få stå för den kostnaden som det hade inneburit att reparera den nuvarande mobilen, plus nytt SIM-kort och minneskort. Så allt som allt kommer jag att gå ganska jämnt upp på det här, vilket jag absolut inte hade trott.

Inga kommentarer: