måndag 29 mars 2010

Sluta!

Jag ger upp snart. Nu har jag fått örontrumpetsinflammation vilket gör att jag hör allt helt ihåligt inne i mitt huvud plus att jag har nedsatt hörsel. Jag har fått nässpray med kortison men jag har nu läst i FASS att det är tveksamt om det är till någon hjälp. Man får vänta ut skiten och det kan ta 1-3 MÅNADER innan det går över av sig själv! Det kan också hålla i sig längre och då måste man få nåt plaströr inopererat. Jag tycker det är så sjukt orättvist. Mitt liv är tufft nog som det är just nu.

Jag är i Prag med Tobias men just nu går jag mest och är ledsen och orolig för det här med mina öron hela tiden. Vi bor på ett halvskabbigt hotell och det regnar. Jag vill hem men jag vet inte vad jag skulle göra hemma. Jag känner mig ensam och jag vill bli tröstad. Jag sover dåligt och känner mig ängslig. There you go.

Inga kommentarer: