fredag 21 mars 2008

En underbar början

Påsklovets första dygn har varit så gott som helt perfekt. Jag inledde igår eftermiddag med en ansiktsbehandling med skalpmassage som jag hade fått i födelsedagspresent i höstas. Inte fel alls. Jag följde upp detta med en riktigt nice footlong på Subway (parmesan/oregano-brödet överraskade positivt, kommer helt klart att framöver vara ett alternativ till honey oat). På kvällen gled ett par screwdrivers ner innan Calle joinade på en whisky, varpå vi drog vidare till Pudas och slurpade i oss några öl i soffan.

Idag har jag skrikit mig hes framför TV:n när Rögle ännu en gång besegrade ärkefienden Malmö i kvalserien i säsongens viktigaste match hittills. Den härligaste hockeymatchen sen Sveriges OS-guld 2006.

Vad som händer framöver? Ingen aning faktiskt. Ska fira påsk med mig själv idag och imorgon, så jag siktar nog på att kombinera chips i soffan med... eller nä, jag skulle skriva träning men det är ju inte så himla lockande att sticka ut och springa i snö, blåst och nollgradigt. Hm. Oh well.

Pasqua önskar Buono Pasqua!

Inga kommentarer: