söndag 30 mars 2008

En ny vår

OK, då var det här påsklovet slut. Det ska bli riktigt skönt att börja jobba igen, faktiskt. Tror aldrig jag har varit med om ett mer händelsefattigt lov. Det är definitivt något att fundera över, för jag vill inte att det händer igen. Och då tänker jag främst på sommarlovet i år - jag vill inte sitta i Växjö och bli knäpp i huvudet liksom. Det brukar alltid hända massor av saker på sommaren så det ska nog lösa sig... men efter de senaste tio dagarna tar jag verkligen inget för givet.

Det slutade bättre än det började i alla fall - onsdag till lördag har det varit fullt upp på kvällarna. I fredags körde Peter, Tessan och jag ölkväll och igår var Calle, Toob och jag på Sivans.

Men nu är det back to work som gäller alltså. Det kommer bli en ganska soft vecka eftersom mina elever har PRAO-vecka. Tisdag och onsdag får jag en hel del håltimmar som jag tänker spendera på att ha individuella nationella prov i engelska med mina femmor. Perfekt timing.

Inga kommentarer: