onsdag 5 mars 2008

Det bär söderut

I övermorgon drar Tobias och jag till Budapest och ska stanna där tre nätter. Flyg t/r och fyrstjärnigt hotell mitt i city, sammanlagt 1 500 per person. Knasigt. Planen är givetvis att gå runt och upptäcka en helt ny - och enligt uppgift väldigt vacker - stad, samtidigt som man glider in på pubar och barer med jämna mellanrum. Och så ska det ju badas på termalbad så klart. Tänkte dessutom lämna gott om plats i resväskan så jag får plats med all billig sprrrrriiiiiit som ska inhandlas. =)

Ikväll Växjö-Rögle. Jag hoppas jag har fått en bra sittplats. Tyvärr spelar matchen ingen roll alls för något av lagen eftersom det är sista matchen och det inte kan bli några förändringar i tabellen. Men det skulle ändå vara trevligt att få se Rögle tvåla till Växjö Leeejkess riktigt ordentligt.

Inga kommentarer: