fredag 29 februari 2008

Helgen

I eftermiddag åker jag hem. Det var ett par månader sen jag var och hälsade på mina föräldrar så det kanske är dags. Jag ser faktiskt fram emot att bara ta det fullständigt lugnt - jag tror jag har festat i snitt två gånger per helg sedan nyår och det börjar nästan bli lite jobbigt.

Riktigt seg i benen idag - körde det första riktiga distanspasset igår på 11,5 km och det var riktigt slitigt (vilket irriterar mig en aning, för det borde inte vara några problem). Nu är det två och en halv månader kvar till Göteborgsvarvet och jag tror att jag ligger bra till i år. Jag är redan i riktigt bra form på kortare sträckor och nu väntar jag på att det ska lossna även på lite längre dito.

Fem utvecklingssamtal avklarade - två till idag innan jag åker hem. Nu börjar det likna nåt.

Inga kommentarer: