lördag 9 februari 2008

Dagens pensionär

My God! Jag har helt sjuk träningsvärk idag. Båda låren är som förstenade och det måste bero på friluftsdagen igår när vi var i Åby och åkte skridskor. Jag får bokstavligt talat lyfta upp ett ben i taget till activate-position när jag ska ställa mig upp. Helt märkligt. Så himla mycket åkte jag inte.

Jag har också ganska ont precis under vänster ankel efter att nåt jävla miffo som struttade runt på Stallarnas dansgolv med högklackat (...) skickligt lyckades stämpla mig igår. Jag gav ett finger men jag såg tyvärr inte vem den skyldiga var.

I övrigt var det kul igår men främst på förfesten hos Weronica. Inte riktigt samma succé på Stallarna sedan, ölen stod mig upp i halsen. Blev väldigt trött och stack hem nån timme innan stängning. Somnade på bussen men lyckades vakna till vid Strykjärnet och stappla mig hemåt i natten.

Inga kommentarer: