söndag 10 februari 2008

3 maj 3 maj 3 MAJ 3 MAJ OMG OMG


Kan inte tro det är sant!!!!!!!!


FUCKING WOW!


3 maj, Huskvarna, Popadelica, KINGS OF CONVENIENCE!


Vad gäller musik finns det faktiskt ingen dröm som är större för mig än att få se dem live. Och att få höra dem spela låtar från det kommande väldigt hysch-hyschiga albumet... jag tror jag fucking dör. Jag har längtat efter den här dagen i flera år och nu är jag så lycklig att jag tror jag spricker. De kommer till Småland dessutom, liksom! Jag ser redan dagen framför mig, en underbar lördag i maj tar jag min moped och tuffar upp till Jönköping och lever i ett fullständigt lyckorus. Och som en bonus spelar även kanadensiska bögkollektivet Hidden Cameras som ju är ganska fantastiska också. Plus en massa andra band som säkert också är bra. WOO!!! =D


Inte ens en träningsvärk som inte är av den här världen kan förringa den här glädjen.


Och ja, är det någon som vill följa med mig dit, vem som helst oavsett kön och ålder, oavsett om vi känner varandra... så skrik till så tyst ni kan! Quiet is the new loud! Och med det menar jag att jag är väldigt sugen på att få med mig en konsertkompis.

Inga kommentarer: