måndag 4 februari 2008

Kortfattat


Det är underbart att... upptäcka ny musik. Speciellt om bandet heter Band of Horses och låten heter Is there a ghost. Den är så bra att det är helt löjligt.


Det är kul att... handla mobiltelefoner med två vilsna koreanska tjejer som precis kommit till Sverige och är helt lost in translation och kultur. Jag tror jag kommer funka bra som vänfamilj.


Det är segt att... sitta hemma på kvällen och inte ha något att göra. Jag har nog blivit sämre på att umgås med mig själv (tidigare en av mina styrkor) sedan jag utvidgat min umgängeskrets.


Det är smått irriterande att... bli åtta i en pokerturnering med 266 spelare och bara vinna 365 kronor när ettan fick 3650. Men det är bättre än att inte få något alls.


Det är... bara 32 ynka dagar kvar tills vi åker till Budapest! =)

Inga kommentarer: