tisdag 19 februari 2008

Paradis?

Nu är det verkligen lov på riktigt då. Jobbade ganska mycket igår också - först med Lotta (planerade utvecklingssamtal) och sen med min privatelev. Men nu är det bara lov till 100 nice procent.

Det blev Burnout Paradise ändå. Det är verkligen riktigt kul, speciellt road rage missions där man ska krascha andra bilar så mycket som möjligt. Men jag kommer nog att tröttna, så kanske skulle jag valt Saints Row eller Viva Piñata som är lite mer av evighetsspel. Och mycket billigare. Men men. Jag kommer få gott om speltid med det här också.

Vad händer nu då? Idag är det träning, backintervaller. Inte det allra roligaste som finns precis, men det är bra träning och jag får inte börja strunta i träningspass bara för att jag är lat. Imorgon kväll är det Buzz-kväll hos Lotta. Det är de omedelbara planerna, och i övrigt ska jag bara softa. Jag börjar med frukost och film.

Inga kommentarer: