söndag 17 februari 2008

Sportlovsfunderingar

På nåt märkligt sätt blev det utgång igår för tredje kvällen i rad. Men ett väldigt lugnt alternativ - jag körde till och med moped hem på natten. Var hos Weronica och såg på melodifestivalen med Linus och Allyson. Påminn mig om att skjuta mig själv, men flera låtar var faktiskt bra. Jag hejade på Scissor Sisters (eller vad de nu hette) och Ola, men Sannas ballad var faktiskt rätt powerful också. Samtidigt fick jag ännu en gång bekräftat att Carola är rent ut sagt fruktansvärt dålig, och alltså inte bara hjärntvättad och dum i huvet. Hade Andreas Johnson sjungit själv hade jag nog tyckt om den låten också.

Jaja whatever, efter lite Singstar och Buzz drog vi till Sivans, drack en öl, fotades av Växjöpuls, dansade lite halvengagerat på ett alldeles för fullt dansgolv och sen gick vi hem igen.

Idag är det ytterligare en dag med en massa nice vintersport på TV. Funderar på att sticka och jobba lite senare, har en hel del prov och annat att rätta, och det skulle vara skönt att ha det gjort innan imorgon när Lotta och jag ska sitta och förbereda utvecklingssamtal typ hela dagen.

I övrigt är jag väldigt sugen på att köpa ett par TV-spel och spela hela lovet (som om jag inte hade tillräckligt med spel redan). Viva Piñata för 99 kr är riktigt lockande. Funderar lite på Saints Row också, i väntan på GTA IV. Sen är jag väldigt sugen på Burnout Paradise men jag har inte råd att slänga ut 600 på ett nytt spel just nu.

Inga kommentarer: