lördag 23 februari 2008

Cool

Efter några dagar har jag nu insett att jag gjorde helt rätt när jag köpte Burnout Paradise. Det är löjligt kul. Calle och jag satt och spelade i åtta timmar häromkvällen när vi egentligen skulle sjunga.

Med två ynka lovdagar kvar (lördag morgon när jag skriver det här) är det nästan dags att sammanfatta lovet. Spel och film. Klar! I filmväg måste jag säga att den största positiva överraskningen har varit Kill Bill. Båda filmerna var - på olika sätt - riktigt bra. Så skön stil, musik, ljudeffekter... och lysande skådespeleri.

Igår var det tentafest och sen drog vi vidare till Stallarna. Jag tyckte det var rätt segt så jag drog hem hyfsat tidigt. Ska ju orka med lördagskvällen också. Kvällen som jag förresten har mindre koll på än inte alls. Fredde fastnade i Malmö igår kväll pga. stormen, så inget vet om han överhuvudtaget kommer kunna ta sig hit. Och ingen annan verkar ha några bestämda planer - blir det Buzz-kväll eller filmkväll eller kommer vi orka gå ut, och vart ska vi gå i så fall? Bara att ta det med ro - självklart kommer allt lösa sig på bästa möjliga sätt =)

Slutligen... nu har jag blivit lite besatt av en låt igen. Inget konstigt eller ovanligt med det, men det är lite märkligt att det rör sig om Cool med Gwen Stefani eftersom jag har gillat den länge. Igår fick jag för mig att köra den på repeat och nu får jag inte ut den ur huvudet, men det vill jag inte heller. Den är sjukt bra. Over and out.

Inga kommentarer: