lördag 14 augusti 2010

Ich sitze...

Har haft ett par tyskor här från i eftermiddags. De är jättetrevliga men de är precis som jag lite småblyga när det kommer till att prata med nya människor, så det har blivit lite småpinsamt emellanåt. Men med lite vin i kroppen blev det bättre och bättre. Vi lagade middag som vi åt på balkongen, och vi spelade TV-spel. Nu sover de på madrasser inne i vardagsrummet medan jag har laddat upp med dator, bok och Simpsonsbox om jag vaknar tidigare än dem imorgon - vilket jag kommer att göra.

Värmen är tillbaka nu - i helgen ska det bli typ 27 grader varmt vilket jag inte alls gillar. Nu har man ju börjat jobba och då får det faktiskt bli höst!

Imorgon blir det en lugn kväll här hemma med Calle, Linda och Tessan som det ser ut just nu. Blir säkert bra. Får se hur länge tyskorna stannar också.

Inga kommentarer: