lördag 13 december 2008

Fest 2

Drinkfest hos Weronica igår. Vi sjöng Singstar och jag drack Bacardi Razz-drinkar. Det var gott i början men det blev lite sliskigt till slut. Men på Stallarna balanserade jag det hela med öl. Vi var 12 pers och för en gångs skull kunde alla komma in. Som vanligt hängde jag i sofforna i black jack-rummet på övervåningen. Riktigt nice. Jag stannade till stängning, något som praktiskt taget aldrig händer nuförtiden. Hamnade i ett långt samtal med Weronica och tiden gick jävligt fort. Som en liten bonus lyckades jag gå plus på black jack för första gången på länge - avslutade till och med med en black jack. Det var inte igår.

Har tagit det väldigt lugnt hittills idag, men ikväll är det på 'at igen. Fest hos Camilla. Lär ta det betydligt lugnare än igår... :)

Inga kommentarer: