måndag 6 februari 2012

Hur man förbrukar sin rätt att vara förälder

En mamma från Malmö tvingade sitt treåriga barn att röka och dricka öl samtidigt som hon och hennes vänner satt och skrattade åt ungen. Hennes kommentar på filmen (som hon smart nog gick med på att någon tog)? "Kommer det på Youtube, jag svär jag har ingen bebis."

Läs mer här.

Så sant som det är sagt, barnmisshandlande utvecklingsstörda motherfucker! Du har förbrukat din rätt att vara förälder, byatch! Du ska få rättspsykiatrisk tvångsvård - gärna med inslag av lobotomi - och ungen ska placeras i ett fosterhem. Personligen känner jag en viss svårighet att bibehålla min kompromisslösa pacifism inför ett så genuint ondskefullt beteende.

På tal om något helt annat; om allt går min väg får jag inom en månad reda på om jag blir fastanställd. Ett positivt besked kommer leda till en FEST HOS (INSERT MY NAME), the likes of which have never been seen.

Inga kommentarer: