torsdag 21 juli 2011

ja hallau

Sådärja, nu funkar Internet också. Stabilt!

Har köpt piano idag! Så väldigt kul! Jag ska inte säga att jag har längtat efter att ha ett piano sen jag flyttade hemifrån, men speciellt de senaste tre åren när jag har haft ett piano i mitt klassrum har jag ofta suttit och klinkat på rasterna eller efter kidsen har gått hem. Nu har jag köpt ett gammalt fint Ekströms-piano som är exakt likadant som det mina föräldrar har men svart. Det var den enkla delen av affären. Nu ska det även fraktas från Lund till Malmö och baxas upp till fjärde våningen. Dessutom måste det stämmas. Men det kommer bli så jäkla bra.

Calle var på besök idag - mycket trevligt. Vi lunchade på Möllan och tog en promenad i Rosengård. Därefter föll jag i koma i soffan i ett par timmar. Imorgon kommer föräldrarna och ska hjälpa mig med diverse. Följaktligen går det mesta framåt, men det finns riktigt mycket kvar att göra. Got a good feeling about this.

Inga kommentarer: