onsdag 20 juli 2011

Natt över Malmö

Det finns så mkt att skriva men att blogga på telefonen är inte så jättesmidigt. Förhoppningsvis ska jag få igång internet på datorn imorgon.

Allt är nytt. Jag är överlycklig samtidigt som jag känner mig liten och ensam. Första natten i en egen lägenhet i en ny stad sedan 95. Tror jag kan dra vissa paralleller.

De enda egentliga möbler jag har med mig från Växjö är en byrå och några bokhyllor. Och hyllorna vet jag inte ens om jag kommer använda. Soffa, soffbord och säng kom idag. Allt blev bra men madrassen känns lite väl hård. Öppet köp är fan en bra grej.

Sovdags. Tusentals människor bor precis i närheten men jag vet inget om dem. Jo, att de två grannarna på min våning verkar hur trevliga som helst. Imorgon ska jag till lund och titta på ett piano.

Godnatt, hoppas vi hörs! :)

Inga kommentarer: