torsdag 29 maj 2008

Champions!

Vi vann!

Jupp, "vi" (eller visst, mina elever då då) vann finalen av Lilla Löpsedeln! De är så vansinnigt duktiga. Vi har dessutom haft ett mycket hektiskt men riktigt kul dygn i Stockholm och jag tror helt klart det blir ett minne för livet för alla, mig inkluderad. Jag är riktigt stolt över de här ungarna. Så klart. Tydligen hade klassen även vunnit VGIF (idrottstävling som pågår under hela året där man samlar poäng) så det är ingen tvekan om att min sexa är Växjös bästa! =) Imorgon kommer Smålandsposten och SR och intervjuar oss och vi ska ha lite kalas i gröngräset.

Här kan man se hela programmet där mina elever vinner:
Klicka här!

Här är några bilder från Stockholm:

På vandrarhemmet af Chapman som ligger mitt i city

Cosmonova - helt perfekt att ta med tre sjätteklassare till

Vi vandrar runt i Gamla stan

På väg mot den mongoliska buffén passerade vi Riksdagshuset

Här har vi vunnit! Sveaskolan från Örebro blev tvåa.

Inga kommentarer: