lördag 10 januari 2009

Fler nyburgare

På lördagförmiddagen nås jag av nyheterna att Max ska bygga en andra restaurang i Växjö, vid Willy:s, och att Burger King "äntligen" (inte för min del, jag är inte så förtjust i den så kallade burgarkungen) ska etablera sig i stan, där det också ska byggas ett andra Lidl precis söder om Norremark.

Tycker det här är alldeles utmärkt. Inte för att jag äter på hamburgerhak speciellt ofta, det rör väl sig om en gång varannan månad eller nåt. Men det är bra att ha möjligheten. Speciellt att Max ska öppna vid Willy:s tycker jag är riktigt nice eftersom jag handlar där ofta, och då kan man passa på att käka middag samtidigt :) Kan tänka mig att många studenter blir ganska glada över det här också, Willy:s ligger nämligen väldigt nära campus.

Inga kommentarer: