fredag 2 januari 2009

MMIX

Så var det 2009. Ska jag kort sammanfatta 2008 måste jag säga att det har varit ett väldigt omvälvande år. Jag har mått både bättre och sämre än på många år. I somras var det riktigt jäkla illa men nu i höst har det huvudsakligen varit väldigt bra. 2009 är det väldigt svårt att sia om - jag tror mycket beror på vilket folk som stannar i Växjö nu när de flesta jag umgås med kommer att bli klara med sina utbildningar. Men men... jag har en bra känsla.

Nyårsfesten här hos mig igår blev riktigt bra, tycker jag. En hel del bubbel och en grym röra att ta hand om för Linda, Fredde och mig i förmiddags. Men en kul fest! Det var extra kul att Anneli och David helt plötsligt dök upp - de var på fest i lägenheten som ligger vägg-i-vägg med min av en ren slump :)

Men nu är jag lagom seg och klockan är över midnatt. Dags att sova. Kanske öppnar jag fönstret och släpper in den kalla luften - jag tror detta är den kallaste natten vi har haft den här vintern. Kvicksilvret börjar sjunka ner mot 8-9 minus. Så det ska vara. Ska nog somna till en film. Godnatt och gott nytt år!

Inga kommentarer: