måndag 21 februari 2011

Big Brother.

Big Brother var verkligen inte lika bra som jag hade hoppats på.

Det var så mycket bättre (till skillnad från programmet i höstas med det namnet)!!! Gry blir perfekt som programledare, huset är helt rätt och deltagarna... ja, jag godkänner faktiskt deltagarna även om jag gärna hade sett lite större spridning i åldrarna. Men jag får vara nöjd med att det faktiskt finns en 39-årig trebarnsmamma och även några andra runt 30. Det var bättre än väntat. Tycker också det verkar som om de har tänkt till i övrigt när det gäller sammansättningen av deltagare - allt är bäddat för konflikter och skandaler. Ska bli intressant att se hur länge kärleksparet kan klara av att inte avslöja att de är tillsammans. Tror de klarar sig till första festen.

Det enda jag stör mig på är att jag inte köpte 24-7-pass innan säsongen började. Nu är priset höjt. Men jag vill inte ha bara en timme BB om dagen på en viss TV-tid och med en massa reklam liksom.

Fan vad tråkigt att jag ska jobba imorgon, även om det bara handlar om drygt tre timmar. Sitta med överlämningsdokument till högstadiet med min kollega när resten av skolan är död... yay.

Inga kommentarer: