lördag 19 februari 2011

Pryls

Lite ångest får jag faktiskt över att jag behöver spara men bara fortsätter slösa i aldrig tidigare skådad takt.

Förra månaden bokade jag en Nintendo 3DS, släpps 25 mars. Igår bokade jag en iPhone 4 32 GB. Inte heller den är helt gratis. Men jag vet att jag kommer köpa de här grejerna förr eller senare så whatever. Framför allt ska det bli underbart att djupdyka i appvärlden men att spela spel i 3D utan glasögon låter också sweet.

En nedskärning är i alla fall att jag bestämt mig för att ställa av mopeden. Det sparar jag en del pengar på (försäkring) plus att jag ska säga upp mitt garage om inte Calle vill ta över det helt.

Nu är det sportlov, men tyvärr ska jag jobba på måndag. Jag och min kollega har så sjukt mycket att göra inför de stundande samtalen att vi inte har något val - tre timmars jobb blir det på måndag och sen får vi ta resten veckan efter lovet. Kan bli kul.

Som tur är finns det en jäkla massa saker som ÄR kul på riktigt. Ska börja övningsköra med Linda imorgon vilket enbart känns kul men väldigt ovant. Big Brother börjar på söndag, The Walking Dead likaså. Men framför allt sticker jag till London på tisdag och stannar sen resten av veckan!

Inga kommentarer: