fredag 11 februari 2011

Trött...

Det var ju inte utan att man var lite sliten på jobbet idag, men framför allt var jag nog tredjebas om det nu hade funnits. Just nu har jag också lite ont i halsen och jag är lite rädd att det inte har med gårdagen att göra (eftersom jag inte började känna det förrän ikväll) utan att jag håller på att åka på nåt igen. Får väl se.

Var lagledare i innebandy för mina underbara elever idag. Spenderade eftermiddagen i Teleborgshallen och avrundade med att käka pizza. Shit vad jag kommer att sakna den här klassen.

Har försökt hålla mig vaken ikväll - kände mig trött redan för ett par timmar sen, men med tanke på morgondagen är det skönt om jag vaknar ganska sent imorgon bitti. Jag trodde att Hostel II skulle kunna hålla mig vaken men den var vare sig chockerande eller bra på något sätt alls. Imorgon blir det fest med en massa bästa vänner och det ska så klart bli hur mysigt som helst.

Inga kommentarer: