onsdag 24 augusti 2011

men fuck då

Idag hann verkligheten ifatt mig på jobbet. Jag känner hela tiden att jag inte kommer kunna klara detta, att det är en uppgift som är mig övermäktig. Och medan nu övrig personal på skolan ångar på som lokomotiv vet jag inte ens var jag ska börja. Tänker inte gå in på detaljer för det orkar jag inte. Det är mycket som känns bra, ungarna verkar helsköna liksom, men... jaja, skit samma.

Var på Tingsek och Orup idag på festivalen med Linda, Roger och Fredde. Orup var riktigt bra men huvudsakligen när han spelade sina gamla hits givetvis. Att få gå på alla de här gratiskonserterna med riktigt bra artister och band är verkligen suveränt.

Linda åker hem imorgon bitti, sedan ännu en lång (inte för att den egentligen är så lång, men det är ju alltid så det känns när det är uppförsbacke) arbetsdag och så hoppas jag att jag kan ladda om till quiz på Debaser på kvällen med Tessan och Titti. Men det förutsätter att jag sover lite nu - klockan börjar bli alldeles för mycket.

Inga kommentarer: