tisdag 9 augusti 2011

Piller

Mycket trevlig kväll igår. Fick lära känna ännu ett nytt ställe: Volym vid Möllan. De hade inte bara relativt billiga drinkar och Lobkowicz på flaska utan även världens förmodligen snyggaste bartender. På gränsen till plågsamt.

Efter ännu en härlig dag med långfrukost, soffhäng, några avsnitt Mad Men och en joggingrunda i Bulltofta gick jag och Fredde på allsvenskt toppmöte ikväll - Malmö mot Umeå. Kul att se stjärnor som Nilla Fischer, Ramona Bachmann och Manon Melis. Gratis dessutom. Ska lätt gå och se fler matcher. Jag må hysa agg mot Malmös hockeylag men det här gänget kan jag se mig själv supporta.

Sovit helt utan medicin och med bara någon enstaka harmlös mardröm i nästan tre veckor nu. Givetvis alltid enklare på loven men ändå! Hoppas innerligt på en fortsättning på den inslagna vägen. Ikväll lägger jag mig in an midnatt för första gången sedan jag flyttade hit, tror jag. Gick nog upp lite tidigare än vanligt i morse när jag tänker efter - därav tröttheten.

Natti!

Inga kommentarer: