måndag 15 augusti 2011

Pers

Slog nytt personligt rekord på promenaden från Värnhem hem till mig ikväll. 15 minuter på sträckan som är drygt 1,8 km. Kände att jag behövde komma hem och lägga mig så fort som möjligt efter att jag hade dröjt kvar hos Fredde som serverade utsökt vegetarisk risotto ackompanjerat av minst lika utsökt rödvin.

Första dagen på jobbet var intressant men gav min hjärna träningsvärk - ungefär som väntat. Det är så mycket jag skulle behöva börja göra direkt - men att gå från total ledighet i åtta veckor till att jobba en hel dag och dessutom ta med sig jobbet hem är så gott som omöjligt för min del. Får se om jag och Therése får någon tid imorgon eller på onsdag att skriva ihop en snabb LPP på EV-filmtemat. Skulle egentligen lämnas in imorgon. Och så skulle jag verkligen behöva börja sätta mig in i mina ämnen, mina elever och mina egna planeringar. Men nån gräns får man dra.

Ser fram emot ännu en förvirrande dag imorgon.

Inga kommentarer: