söndag 14 augusti 2011

Pop som den ska vara

Gjorde typ ingenting igår och ägnade säkert minst en timme åt att göra något jag har funderat på länge men inte velat hur jag skulle attackera: göra om min pop-spellista på Spotify. Den heligaste listan, liksom. Det senaste året har den vuxit till en massiv... inte skräphög kanske... men ett ställe där jag har slängt in alla låtar jag gillar som inte får plats någon annanstans. Det den ska innehålla är härlig popmusik från typ det senaste halvåret kombinerat med de allra bästa poplåtarna från de senaste åren. Varken mer eller mindre. Jag kom nu på den ultimata lösningen - jag skapar en 00-talslista som komplement till mina 80- och 90-talslistor! Shit vilken nörd jag är... jag VEEET!!! Så här är den nya poplistan, nu förfinad till perfektion. Jag ska från och med nu vårda den ömt.


Imorgon börjar allvaret. Har grunnat på det så det räcker i helgen, orkar inte mala mer om det här.

Inga kommentarer: