torsdag 21 augusti 2008

Fullt ös medvetslös

Allt händer på samma gång just nu, men det är huvudsakligen helt OK.

Skolan började äntligen i går. Har nu en egen klass med 33 fullkomligt underbara ungar på 9-10 år som jag redan tycker så mycket om att jag vet knappt vart jag ska bli av :) Sen känns det samtidigt som att börja om på nytt, för nu måste jag sköta alla praktiska detaljer själv, och det är fan inte lätt när man är van att ha en erfaren kvinnlig kollega som man alltid kan luta sig mot. Men jag känner att jag lär mig massor av nya saker varje dag. Kommer bli ett jobbigt men framför allt skitkul år!

Soffan blev såld väldigt fort. Tro fan liksom... 100 spänn är inte så mycket för en jäkligt bra soffa. Säkert 10-12 pers som ringde inom ett dygn. Förhoppningsvis kommer det en person och hämtar den i helgen. Men först är det dags för dess sista fest imorgon kväll - ska bli skitkul, nu kommer alla tillbaka till Växjö och vi blir ett ordentligt gäng här i min lägenhet som bara ska... ja, typ festa. Nice.

Ikväll börjar kören, det ska också bli riktigt kul att börja sjunga igen. Faktum är att jag måste gå nu om jag ska hinna dit. :)

Inga kommentarer: