tisdag 19 augusti 2008

Hörnsoffa till salu




OK, nu vill jag verkligen bara bli av med min hörnsoffa (bilder här ovanför). Jag och Jenny köpte den när vi flyttade ihop 2001, och även om den har använts praktiskt taget varje dag sedan dess är den i fint skick. Den är lite sliten i färgen i sömmarna, men det går knappt att se om man inte vet det i förväg.

Nu har jag beställt en ny soffa från IKEA för att jag vill ha ett ljusare vardagsrum. Så jag skulle verkligen vilja bli av med hörnsoffan. Skit samma om jag får nåt betalt för den, jag vill bara att nån ska komma och ta den. Jag har väldigt små möjligheter att själv frakta bort den, nämligen.

Så om det är nån som är intresserad av att komma och hämta en fin hörnsoffa är det bara att höra av sig, exempelvis via mail på karlssonfredrik@yahoo.se.

Inga kommentarer: