lördag 23 augusti 2008

Gäsp

Känns som om helgen är över, och det är bara lördag kväll. Hade fest här i lägenheten igår och vi blev 13 pers till slut. Grannarna kan fan inte ha varit överdrivet lyckliga när vi - efter att redan ha lyssnat på musik på rättså hög volym i några timmar - drog igång med SingStar och började vråla typ Smells like teen spirit så det vibrerade i väggarna. Enligt uppgift bankade nån av grannarna i golv/väggar/tak vid något senare tillfälle, men dessa uppgifter är vaga och osäkra. :) Ja ja, det var en kul fest under alla omständigheter. Sen var det ju knappast värt att betala 120 spänn för att uppleva den fantastiska känslan av att dansa på Loft, men skit samma.

Det har varit skönt att bara ta det lugnt på en lördag för en gångs skull i alla fall (andra lördagen i rad visserligen!) - har sett på film med Linda, Fredde och Allyson och käkat thai. Såghandad thai kanske! Imorgon måste jag jobba en del, förbereda för den kommande veckan i skolan. Sen ska jag ta itu med att få bort allt från min TV-bänk vilket kommer bli en rätt seg och långdragen uppgift - sladdar från ungefär en miljon apparater som ligger inslingrade i varandra sedan tre år tillbaka. Förhoppningsvis blir jag av med soffan imorgon också, så att jag är redo inför måndagen när jag får mina nya möbler.

Inga kommentarer: