onsdag 15 september 2010

Hail to the hall

Så, då var hallen också färdig! Pappa har jobbat och slitit i två dagar och nu är det mycket bättre än innan. Nytt golv, nymålade väggar, ny spegel och nya lister. Tyvärr har jag inte fått upp mina skoskåp eftersom de inte sålde dem på IKEA i Älmhult. Men de kommer bli pricken över i, lätt! Jag bjöd pappa på middag på Venezia ikväll som ett litet tack - det var det minsta jag kunde göra så klart.

Min telefon är heldryg. Har säkert tappat den i marken för många gånger. Idag missade jag en tvättid för att påminnelsen kom flera timmar för sent. Det kan också ha varit så att påminnelsen kom i tid och det var fel på mina öron och ögon och hjärna. Men det är avsevärt mindre troligt - det vet ju alla som känner mig. I alla fall slutade detta med att jag fick gå ner till tvättstugan över fyra timmar för sent och då hade någon annan kapat mina maskiner. Så skulle jag ALDRIG (läs alltid) göra! Så nu är klockan snart 22 och jag måste ner till två maskiner tvätt som snart är färdiga. Kommer inte orka torktumla/hänga upp dem i torkrummet. Det får bli tvättkalas i lägenheten.

Inga kommentarer: