måndag 2 maj 2011

Back on the street

New shoes! Jag tror jag har fått en släng av Leo Johnson-sjukan faktiskt. På drygt en vecka har jag köpt fyra nya par skor - vet inte riktigt vad som pågår. Idag greppade jag tag i sista halmstrået för att rädda min start i Varvet om 19 dagar. Gick till Runners' Store nere på Norrgatan och körde en riktigt ordentlig analys av mina fötter och mitt steg. Det visade sig att jag har ganska kraftig pronation, något som faktiskt var en nyhet för mig. Så efter att ha hoppat av och på löpbandet ett antal gånger och testat ett antal par olika skor blev det till slut ett par snygga gröna Karhu Strong Fulcrum Ride:


Fick en ordentlig rabatt på dem så priset blev bara ganska högt, ungefär på den nivå jag hade förväntat mig men det verkar som om det här är ett par riktigt bra skor. Tog en tur på ungefär 9 km ikväll och kände inget av hälarna. WINNING!!! Så nu är jag back on track för Göteborg och nästa steg är att öka på distansen.

Grannen ovanför fick precis en rätt ordentlig orgasm. Vet inte hur många gånger jag har hört dem (jag tror åtminstone det är en tjej involverad också) ha sex de senaste veckorna. Störs inte ett dugg av det, det är ju kul för dem och lite underhållning för oss andra i huset samtidigt! :)

Nu är det läggdags för mig. Jag sover ensam men det är helt OK det också! Aw rite... see you later, google translator.

Inga kommentarer: