söndag 29 maj 2011

Ihopdragning

Det drar verkligen ihop sig nu. Min lägenhet kommer ut på Hemnet och i Smålandsposten inom en vecka och jag börjar kolla på riktigt allvar på lägenheter i Malmö. Det här är den jag vill ha just nu, så himla fin men förmodligen så billig för att den saknar hiss och är på fjärde våningen:

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-1,5rum-vastra-sorgenfri-malmo-kommun-eslovsgatan-5-nobelvagen-58c-1840106

Har grejat i min nuvarande lya ganska mycket i helgen och idag har jag fått mycket värdefull hjälp från Linda, som har 100 gånger mer koll på vad som är snyggt och inte än mig. Imorgon mäklarfoto.

Även i övrigt har helgen varit riktigt stabil. Igår kväll var det fest hos mig och sen gick vi på De Luxe. Och mina Singstar-skivor har återfunnits! Så det blev en hel del skrålande. Kanske lite i överkant - fattar inte att grannarna inte började banka i golv, tak och väggar.

Nu sova!

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt najs lägenhet! Tack för i lördags, och ursäkta mitt beteende, hehe. Hoppas ni hade kul ute! Kram Weronica