onsdag 11 maj 2011

Last day of summer

Nu, i sommarens vagga, när jag ligger och mentalmuttrar över att det är minst tre grader för varmt i sovrummet och när jag för första gången i år ska sova med bara lakan... då är det också på väg att bli vår igen. Tacksam för detta. Sommaren hänger lätt försvagad kvar imorgon också och sen blir det kallare och förhoppningsvis lite regn också. Onsdag och torsdag nästa vecka beställer jag dock en filial av värmen till Göteborg (klassresa), men direkt därefter måste det bli kallare igen så att det går att springa Göteborgsvarvet på lördag utan att försmäkta.

Känner mig inte alls förberedd inför jobbintervjun på fredag. Måste plugga lite på tåget ner, typ grejer som de jobbar med på den skolan men som jag har dålig koll på.

Snälla pappa har fixat lite med min moped så att den förhoppningsvis går att sälja för några tusen. Ska jag ha moped i sommar eller höst köper jag en ny. Här är annonsen, förresten:

http://www.blocket.se/bastad/Kymco_Agility_50_2005_ars_modell_33809128.htm?ca=23_1&w=0

Ha en god natt, oavsett om du är trött, pigg, glad, ledsen, arg, hoppfull, hopplös, apatisk, avslappnad, fattig, nervös, osäker, självsäker, social, asocial, mjuk, hård eller bara allmänt förvirrad.

Inga kommentarer: