söndag 1 maj 2011

Jesus

Inga direkta trötthetsattacker föll över mig igår, men jag gick runt och var lagom seg efter den tidiga morgonen. Men det var det självklart värt. Trevlig bilfärd ner, mysig jättebrunch på Långa Bryggan i Bjärred med Fredde, hans brorsa och några till, och eftermiddagen spenderade vi sedan på lite olika affärer. Köpte nya skor, ny luvjacka och lite sånt.

Var på Linas fest igår inne vid Triangeln. Riktigt trevligt - vi satt och körde 80-talsfrågesport och jag drack vitt vin blandat med cider. Så fin lägenhet och så bra läge - så vill jag också bo. På vägen hem råkade jag liksom sparka sönder en glasflaska precis när det rullade fram en polisbil. Jag fick underdånigt be om ursäkt och plocka upp alla skärvor. Inte alls pinsamt. När vi gick genom Jesusparken pågick någon form av hippiefestival och Malmö var underbart. Nu ska WINNING och jag dra ut på några visningar och se om vi hittar nåt. I eftermiddag ska vi en sväng på Therese födelsedagsfirande och framåt tidig kväll antar jag att jag lunkar bort till Triangeln och tar tåget tillbaka.

Vad som händer framöver är mer osäkert än någonsin. Det är spännande och ovisst men nästan på gränsen till frustrerande. Rent potentiellt skulle alltings slutresultat kunna bli fullkomligt fantastiskt men det finns även farhågor om det motsatta.

Inga kommentarer: