söndag 15 maj 2011

Ikväll............

Kommer aldrig sluta hata när TV-program börjar med "Ikväll i (sätt in valfritt programnamn)..." Just nu stör jag mig på Big Brother och Mästarnas mästare. Om jag satt mig vid TV:n eller datorn och kollar på programmet från början - tror de inte jag kommer se på hela programmet då? Måste jag bli matad med highlights? Är programmet så jävla dåligt att man inte orkar se hela annars? Så måste det vara.

Resultatet blir alltid att jag sätter händerna för öronen och börjar lalla eller prata nonsens riktigt högt samtidigt som jag tittar bort. Det ser garanterat otroligt patetiskt ut.

Har haft en bra helg i Malmö, lugn och skön. Har läst ut Lilla stjärna (jättebra), tagit promenader med Jenny, druckit lite vin och bara haft det gött. Idag har jag hunnit springa en ordentlig runda i Växjö också - det kändes riktigt bra, jag blev knappt trött och det verkar alltså som om jag är på väg ut ur formsvackan. Kan bli kul på lördag!

Det kommer bli en grymt kul vecka! Göteborg onsdag-torsdag, tillbaka en snabbis till Växjö och sen tillbaka till Götet på fredag kväll för en hel helg där. Med lite tur kan det faktiskt bli den bästa veckan på många år, beroende på vilket besked jag får från en viss rektor. Jag har en liten känsla (hade jag varit vidskeplig hade detta varit ett bra tillfälle att slänga in TA I TRÄ!!!) att det kan bli WINNING!

Inga kommentarer: