måndag 9 maj 2011

Malmö våg 2

Intervju i Malmö på fredag! :))))) Rönnenskolan (7-9), svenska/engelska. Precis den typen av jobb jag är ute efter. Så nu blir det till att ladda resten av veckan för att köra någon ännu oplanerad form av charmoffensiv när jag ska träffa rektorn. Ska nog gå bra - men med tanke på att jag knappast är den enda som har sökt ett sånt här jobb på en skola som ligger så gott som i centrala Malmö får jag dels känna mig smickrad som fan, dels lite nervös för att de andra inte precis lär vara några dunungar. Duvungar? Dunungar? Duvungar? Gah, jag hatar att vara osäker på det svenska språket! En google-sökning gjorde mig inte klokare heller - tydligen är "duvungar" vanligare men vissa påstår att det från början hette "dunungar" och att det sedan har förvanskats.

Shit, jag måste verkligen gå och lägga mig nu.

Inga kommentarer: