fredag 20 juni 2008

Back in the ÖK groove

Just nu, i några dagar, tänker jag låta "New York Groove" av engelska glambandet Hello från 1975 vara världens bästa låt. OMG vad bra den är! =)

Jag bloggar från Östra Karup, en liten by utanför Båstad där jag har växt upp och frodats. Är hemma hos mamma och pappa över midsommar. I eftermiddag bär det av till Mellbystrand för en midsommarfest som förhoppningsvis ska bli lika kul som den vi deltog i på samma ställe förra året. Tobias och jag är lekledare så vi har spenderat en stor del av de senaste veckorna med att planera. När jag kom hit igår insåg jag att jag hade glömt min musiktävling i Växjö - och den hade jag jobbat på i flera dagar. Så det var bara att snällt sätta sig och göra en ny, vilket inte är helt lätt när man brottas med en 2Mbit-uppkoppling istället för 100. Men till slut lyckades jag få rätt på det, även om det blev en avkortad variant av den jag hade gjort från början.

Ha en skön midsommar! That's what she said!

Inga kommentarer: