tisdag 17 juni 2008

Out of commission.......

Sista uppdraget i GTA IV är det galnaste jävla uppdraget någonsin. Jag har suttit flera timmar nu och försökt och det är fruktansvärt svårt. Jag är just nu fast på ett ställe där jag ska accelerera jättesnabbt på en strand med en motorcykel och hoppa på en ramp för att kasta mig över till en helikopter i luften. För att ens komma dit måste man varenda gång följa en bil genom hela Alderney och avrätta en fruktansvärd massa människor för att ens få tag på motorcykeln. Och jag är fullt medveten om att uppdragets svåraste del säkerligen utspelas *efter* man nått helikoptern. Jag sitter och skriker, svär och förbannar Rockstar... samtidigt som jag givetvis njuter varje sekund av ett av de bästa spelen någonsin. Nu har jag gett upp för dagen eftersom det kryper i skinnet på mig och jag verkligen måste ladda batterierna så att jag kan klara av det imorgon istället. Damn.

Imorgon är det Sverige-Ryssland som gäller. Vi kommer bli fem pers som ska heja fram svenska landslaget till kvartsfinal. Go go go!

Och på torsdag bär det hemåt, för att ladda för Lottas midsommar/30-årsfest i Mellbystrand. Ska bli riktigt kul.

Inga kommentarer: